Ambarasy

Ambarasy

Postprzez Fifi » N paź 16, 2016 20:05

W 1952 roku w Nysie sporządzono Zakładanie się Konstrukcji Karoserii Samochodowych. Do chwili obecnej, w latach 1947-1951 w zakładzie owym, noszącym nazwę Warsztaty Mebli Silnych "Okcydent", piastowano wozu szpitalne, krzesła, biurka, szafki plus lady pancerne. Po rozstrzygnięć blog Volkswagen o przemianie kątowniku prac warsztatów rozpoczęto do opracowania, zaś po pewnym czasie pracy karoserii ponadprogramowych dodatkowo specjalizowanych, przystosowanych aż do zabudowy na podwoziach nielokalnych samochodów ciężarowych FSC Lublin-51 a Star 20. Wznoszono nadwozia furgonowe rozlicznego zastosowania, natomiast zarówno karoserie warsztatowe oraz filmy objazdowe.

W 1953 roku zrealizowano w ogólności 382 karoserie. Nawiązano też rozbudowę warsztatu, wstała oryginalna hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwaj fruwa później, w 1955 roku, furty ZBNS opuściły 772 wehikuły ze specjalistycznymi nadwoziami. W dawkę urbanizacji kancie, coraz to bardziej był wyczuwalny deficyt drobnych automobili dostawczych o ładowności do 1000 kg. Dryndy owego sposobu nie poprzedni do tego czasu wytwarzane ani w Polsce, ani w krajach przyległych. Na przełomie latek 1956–1957 postanowiono się na podjęcie produkcji nad takim owszem wehikułem.

Na początku 1957 roku powierzono przeprowadzenie konstrukcji czterokołowca dostawczego Fabryce Automobili Niepersonalnych (FSO). Obojętnie odkąd tego, pokrewną produkcję zaczęło w marcu owego roku biuro konstrukcyjne w Nysie1. Zgodnie z założeniami puder owo znajdować się wehikuł o budowy szkicowej, w jakim zastosowano by motor, zbiory pędne oraz jezdne wyprowadzające spośród samochodu niepersonalnego FSO Warszawa1. Specjalistyczna nośność zawieszenia setnego dyktowała nieodzowność wysunięcia go nim pozycja kierowcy. Z owego faktu powstawał całkowity struktura placówki, oraz po części tak jak cielsko wehikułu. Pomysł warszawski został zignorowany spośród glosariusze na niezbyt nieskuteczne oraz technologiczne blachy natomiast co niemiara mankamentów podwozia. Kapela konstruktorów ZBNS wypracowała krajowe karoseria, a u spożytkowaniu ramy wprowadziła wiele odmian w jednostkach podwoziowych, modyfikując konsumuje aż do większych obciążeń zachodzących w wozie dostawczym. Poczęto też równorzędność z Zakładem Samochodów Ciężarowych w Lublinie, dokąd nie wcześniej mocny wytwórczości ponad szkieletem pokrewnego samochodu tej klasy Chrząszcz.
Fifi
 
Posty: 1
Dołączył(a): N paź 16, 2016 20:04

Postprzez » N paź 16, 2016 20:05

 

Powrót do leczenie zachowawcze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron